SLOITA


header

5/2022

Webinar Uvod v umetnost podcasta

Kinoatelje v sklopu evropskega projekta Let's meet pripravlja 9. aprila od 10.00 do 13.30 webinar z naslovom Uvod v umetnost podcasta s predavateljema Jonathanom Zentijem in Renatom Rinaldijem. Srečanje bo potekalo v angleškem jeziku.

Na prvem izmed treh brezplačnih spletnih seminarjev na platformi Zoom bomo raziskovali zgodovino in različne tipologije podcastov, ter osnovne producijske tehnike le teh. Udeleženci se bodo naučili razvijanja idej, pripravljanja akcijskega načrta in strukturiranja serije. Poleg tega bodo razvili oziroma izboljšali veščine, ki so bistvene za podcasting. Med te veščine spadajo pisanje, intervjuji, snemanje in urejanje. Več informacij. Povezava za prijave na predavanje.

Webinar Introduzione all\'arte del podcasting

Nell'ambito del progetto europeo Let's Meet, il Kinoatelje sta organizzando il 9 aprile dalle 10.00 alle 13.30 un webinar intitolato Introduzione all'arte del podcasting con i relatori Jonathan Zenti e Renato Rinaldi. L'incontro si svolgerà in inglese.

Il primo dei tre webinar gratuiti sulla piattaforma Zoom esplorerà la storia dei podcast, le loro tipologie e le tecniche di produzione di base. I partecipanti impareranno a sviluppare idee e piani d’azione, oltre a strutturare una serie e imparare a perfezionare le abilità essenziali per il podcasting, abilità quali scrivere, intervistare, registrare e modificare. Maggiori informazioni. Link per l’iscrizione alla lezione.

Mala šola kulturnega menedžmenta

Ste se kdaj spraševali, kako z vašimi kulturnimi vsebinami bolje dosegati občinstvo? Kako izboljšati partnersko povezovanje, vzajemno učenje in sodelovanje s skupnostmi? Potem je usposabljanje v okviru serije Mala šola kulturnega menedžmenta, ki jo Motovila pripravlja v sodelovanju s Centrom za kreativnost, Zavodom Kinoatelje in Evropsko prestolnico kulture Nova Gorica/Gorizia GO! 2025, odgovor za vas. Vabljeni na seminar in praktično delavnico, ki se bosta v angleščini  odvila 5. aprila v Novi Gorici in na spletu. Z nami bosta Inês Bettencourt da Câmara in Ilídio Louro, strokovnjaka trženja in komunikacije, ki sta sodelovala tudi pri oblikovanju kandidature portugalskega mesta Oeiras za Evropsko prestolnico kulture 2027. Prijave za udeležbo na spletu (samo seminar) so še vedno odprte.

Za prijavo udeležbe na lokaciji v X-centru (seminar in delavnica) pa pišite na info@motovila.si.

Več o dogodku.

Scuola di management culturale

Vi siete mai chiesti come raggiungere meglio il pubblico con le vostre proposte culturali? Come migliorare le partnership, l'apprendimento reciproco e la cooperazione con le comunità? Allora la formazione professionale nell’ambito della Scuola management culturale che l'istituto Motovila organizza in collaborazione con il Centro per la creatività, il Kinoatelje e la Capitale europea della cultura Nova Gorica / Gorizia GO! 2025 è la risposta giusta per voi. Unitevi al seminario e workshop interattivo che si svolgeranno in inglese il 5 aprile a Nova Gorica e online. Con noi ci saranno Inês Bettencourt da Câmara e Ilídio Louro, esperti con una vasta esperienza nel mondo della comunicazione e del marketing, che hanno partecipato anche alla realizzazione della candidatura della città portoghese di Oeiras a Capitale Europea della Cultura 2027. Per le iscrizioni al seminario online che per il seminario e il workshop in presenza a Nova Goriza si prega di scrivere a info@motovila.si.

Scopri di più.

Cikel slovenske filmske klasike

Vabljeni na projekcije restavriranih in digitaliziranih filmov slovenske klasike z italijanskimi podnapisi, ki jih Kinoatelje pripravlja v sodelovanju s Slovenskim filmskim centrom. Prvi film Dolina miru (1956) režiserja Franceta Štiglica nas čaka 7. aprila ob 20.00 v goriškem Kinemaxu. Zgodnja klasika jugoslovanskega vojnega filma, ki je igralcu Johnu Kitzmillerju leta 1957 prinesla nagrado za najboljšo moško vlogo v Cannesu, je bila ob svoji šestdesetletnici in v restavrirani različici leta 2016 kot prvi slovenski film predstavljena v prestižni sekciji Canske klasike.

Za tem sledita 21. aprila še Tistega lepega dne (1962) režiserja Franceta Štiglica in 28. aprila Sedmina (1969) režiserja Matjaža Klopčiča. Več o dogodku.

Ciclo di classici del cinema sloveno

Siete invitati ad unirvi a noi alle proiezioni dei classici del cinema sloveno restaurati, digitalizzati e con i sottotitoli in italiano, che il Kinoatelje organizza in collaborazione con il Centro cinematografico sloveno. Partiamo il 7 aprile alle 20.00 presso il Kinemax di Gorizia con il film La valle della pace (Dolina miru, 1956) diretto da France Štiglic. Si tratta di uno dei primi classici a sfondo bellico del cinema jugoslavo che ha vinto il premio per la miglior interpretazione maschile di John Kitzmiller a Cannes nel 1957. Il film è stato presentato come il primo film sloveno nella prestigiosa sezione Cannes Classics in occasione del 60° anniversario dell’uscita in versione restaurata nel 2016.

A seguire ci attendono ancora Quella bella giornata (Tistega lepega dne, 1962) di France Štiglic il 21 aprile, il 28 aprile, invece, il film La festa del funerale (Sedmina, 1969) del regista Matjaž Klopčič. Leggi di più.

Ali se vam obvestilo ne prikazuje pravilno? Poglejte ga v brskalniku.