SLOITA


header

3/2022

Odprte so prijave za Malo šolo kulturnega menedžmenta

Motovila v sodelovanju s Centrom za kreativnost, Zavodom Kinoatelje in Evropsko prestolnico kulture Nova Gorica/Gorizia GO!2025 organizira program usposabljanja Mala šola kulturnega menedžmenta. Odprte so prijave na serijo treh strokovnih usposabljanj, ki bodo potekala marca in aprila. S priznanimi strokovnjaki bomo spoznavali področja finančnega menedžmenta, razvoja občinstev in komuniciranja.

Brezplačna srečanja, ki se bodo odvijala v novogoriškem X-centru in na spletu, so zasnovana v dveh delih. Dopoldan potekajo predavanja, popoldan pa praktične delavnice, ki bodo potekale samo na lokaciji.

Število mest za delavnice, ki se bodo izvajale samo na lokaciji, je omejeno. Rok za prijavo na usposabljanja na lokaciji je 28. februar, za spletna predavanja pa se lahko prijavite do zadnjega petka pred dogodkom.

Čakajo nas:
Finančni menedžment, 8. marec: predava Veronika Vodlan (SI).
Razvoj občinstev, 5. april: predava Inês Câmara (PT).
Osnove komuniciranja, 12. april: predava Uroš Bonšek (SI).

Vsa srečanja bodo potekala v slovenskem jeziku z izjemo drugega, ki se bo odvil v angleščini.

Več informacij.

Aperte le iscrizioni per la scuola di management culturale

L'istituto Motovila in collaborazione con il Centro per la creatività, il Kinoatelje e la Capitale europea della cultura Nova Gorica/Gorizia GO!2025 sta organizzando il programma di formazione Scuola di management culturale. Sono aperte le iscrizioni per la serie di tre incontri dedicati alla formazione professionale che si svolgeranno a marzo e aprile. Con rinomati esperti scopriremo i settori del management finanziario, dello sviluppo del pubblico e della comunicazione.

Gli incontri gratuiti che si svolgeranno presso l’X-center di Nova Gorica e online saranno divisi in due parti. La parte mattutina prevede i seminari, nel primo pomeriggio, invece, si terranno i workshop pratici solo in presenza.

Il numero dei posti per i workshop che si svolgeranno solo in presenza, è limitato. La data di scadenza per le domande di partecipazione in presenza è il 28 febbraio, ai seminari online, invece, si può aderire fino a venerdì prima dell’evento.

Ci attendono:
Management finanziario, 8 marzo: docente Veronika Vodlan (SI).
Sviluppo del pubblico, 5 aprile: docente Inês Câmara (PT).
Comunicazione, 12 aprile: docente Uroš Bonšek (SI).
 

Tutti gli incontri si svolgeranno in lingua slovena, tranne il secondo che si terrà in inglese.

Maggiori informazioni.

Predavanje: Od ideje do avtorskih pravic

V torek, 15. marca, ob 18.00 vas vabimo v prostore Akademije umetnosti Univerze v Novi Gorici, kjer bo potekalo predavanje o avtorskih pravicah na glasbenem in filmskem področju. Filmska producentka Zala Opara bo na resničnem primeru opisala proces od ideje za koncept nanizanke do njene realizacije in pot pridobivanja avtorskih pravic. Pri tem bodo predstavljene tudi vse figure in njihove vloge, ki sodelujejo v tovrstnem procesu. Kot gost bo z nami filmski producent in soustanovitelj produkcijske hiše Vertigo, Danijel Hočevar, ki je član sveta avdiovizualne kolektivne organizacije AIPA, hkrati pa opravlja funkcijo svetovalca za urejanje avtorskih pravic filma na Hrvaškem.

Predavanje bo potekalo v slovenskem jeziku.

Dogodek je organiziran v sklopu projekta FILMARIJA in FILMŠULA v partnerstvu s Kosovelovim domom Sežana in Kinoateljejem. Projekt sofinancira Slovenski filmski center.

Več informacij.

Seminario: Dall\'idea al diritto d\'autore

Martedì 15 marzo alle 18.00 presso l’Accademia di Belle Arti dell’Università di Nova Gorica si terrà il seminario sui diritti d’autore nell’ambito della musica e del cinema. La produttrice cinematografica Zala Opara descriverà, sulla base di un esempio vero, il processo che si estende dalla concezione dall'idea per una serie TV alla sua realizzazione e le modalità per la concessione dei diritti d'autore. Durante la lezione verranno descritti tutte le figure che sono coinvolte in tal procedura e i loro rispettivi ruoli. In quest’occasione avremo come ospite Danijel Hočevar, produttore cinematografico e co-fondatore della società di produzione Vertigo, membro anche del consiglio di amministrazione dell'organizzazione di gestione collettiva degli audiovisivi AIPA, che allo stesso tempo presta servizio anche come consulente per il diritto d'autore cinematografico in Croazia.

Il seminario si terrà in sloveno.

L'evento è organizzato nell'ambito del progetto FILMARIJA e FILMŠULA in collaborazione con il Kosovelov dom Sežana e il Kinoatelje. Il progetto è cofinanziato dal Centro cinematografico sloveno.

Maggiori informazioni.

Ali se vam obvestilo ne prikazuje pravilno? Poglejte ga v brskalniku.